Pradžia ALYTAUS MIESTE PRADĖJO VEIKTI KARŠČIAVIMO KLINIKA!

Įstaigos rekvizitai

VšĮ Varėnos pirminės sveikatos
priežiūros centras
Adresas: M. K.Čiurlionio g. 61
65219 Varėna
JAK 184639460
Duomenys kaupiami JAR
Tel. (8 310) 51 608 (registratūra)
Faks. (8 310) 53 765
Išankstinės registracijos atšaukimas:
(8 310) 32 060

El. p. sekretore@varenos-poliklinika.lt

Lankytojai

ALYTAUS MIESTE PRADĖJO VEIKTI KARŠČIAVIMO KLINIKA! PDF Spausdinti El. paštas
Ketvirtadienis, 09 Balandis 2020 08:07

Alytaus mieste,  Naujoji g. 48A, UAB “Medea klinika” patalpose duris atvėrė karščiavimo klinika, kurioje viršutinių kvėpavimo takų infekcijos simptomų turintiems pacientams (tik ALYTAUS apskrities gyventojams) atliekami išsamesni tyrimai, įtariant koronavirusinę infekciją (COVID-19). Į šią kliniką pacientą gali registruoti TIK ŠEIMOS GYDYTOJAS skambindamas tel. 8 684 96112 ir būtinai turi būti išrašęs SIUNTIMĄ (užpildytą elektroniniu būdu), nurodant paciento gyvenamosios vietos adresą ir telefoną. Registruojami ir neprisirašę prie Kauno miesto poliklinikos pacientai (tik Kauno miesto gyventojai).

Į karščiavimo kliniką pacientai gali būti nukreipiami:

• 18 – 60 metų amžiaus, kurių temperatūra kreipimosi į šeimos gydytoją dieną bus 37,8⁰ C ir daugiau (iki karščiavimą mažinančių vaistų vartojimo)
  • jaučiantys viršutinių kvėpavimo takų infekcijos simptomus (gerklės skausmas, šaltkrėtis, kosulys, pasunkėjęs kvėpavimas).

Visi atvykstantieji į Karščiavimo kliniką privalo griežtai laikytis nurodytos tvarkos bei vykdyti visus nurodymus:

• atvykti į Karščiavimo kliniką galima TIK SU SAVO TRANSPORTU.
  • atvažiavus į specialiai paruoštą aikštelę, sustoti joje ir nelipti iš automobilio, neatidarinėti langų, padėti matomoje vietoje A4 formato lapą su savo telefono numeriu, pagal kurį bus identifikuojami, taip pat turėti paruoštus asmens dokumentus.
  • atėjus paciento eilei, ten dirbantys viešosios tvarkos prižiūrėtojai pasakys, kada galima išlipti ir eiti tiesiai į pastatą, kur prie durų pasitiks su specialiomis apsaugos priemonės mūsų medikai ir palydės toliau.